ΙΣΤΟΡΙΚΟ

  • Η ενασχόληση της οικογένειας, με τα αμπελοϊνικά προϊόντα, ξεκινάει από τις αρχές του περασμένου αιώνα. Οι παππούδες, ασχολούνταν με την καλλιέργεια του αμπελιού και το εμπόριο του κρασιού. Ο πρώτος άμβυκας περιήλθε στην οικογένεια το 1924. Η διάθεση των προϊόντων, κρασί – τσίπουρο, γινόταν στις γύρω περιοχές, με τα μεταφορικά μέσα της εποχής. Τα χρόνια που ακολούθησαν και ως τα τέλη του περασμένου αιώνα η οικογένεια αναπτύσσει τους αμπελώνες της και επεκτείνει τη διάθεση των προϊόντων και σε άλλες περιοχές.
  • Το 1989, σταθμός στην ιστορία του τσίπουρου, με σχετικό νομοθέτημα, επιτρέπεται η εμφιάλωσή του που μέχρι τότε διακινούνταν χύμα.
  • Το 1991 ιδρύεται η ποτοποιία – αποσταγματοποιία – οινοποιία Καρδάση. Τα πρώτα χρόνια ήταν δύσκολα καθώς οι καταναλωτές ήταν δύσπιστοι με το νέο τυποποιημένο προϊόν που το θεωρούσαν «βιομηχανικό».
  • Με την πάροδο των χρόνων οι καταναλωτές εμπιστεύονται το εμφιαλωμένο τσίπουρο αναγνωρίζοντας ότι παράγεται από υπεύθυνους παραγωγούς και είναι καλύτερο ποιοτικά και γευστικά, από το ‘ανώνυμο’ χύμα.
  • Το 2005 η εταιρεία εκσυγχρονίζει το μηχανολογικό της εξοπλισμό με προμήθεια μηχανημάτων τελευταίας τεχνολογίας.
  • Από το 2006 εφαρμόζει το ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ISO 22000:2005 πιστοποιημένο από την TUV HELLAS.
  • Στην 25ετή της πορεία η εταιρεία έχει πάρει μέρος με μεγάλη επιτυχία σε εκθέσεις και διεθνείς διαγωνισμούς. καταφέρνοντας να αποσπάσει για τα προϊόντα της τις ανώτατες διακρίσεις, (χρυσά μετάλλια).
  • Τα προϊόντα ΚΑΡΔΑΣΗ, πωλούνται σε επιλεγμένες κάβες και σε ορισμένες αλυσίδες Super Market.  Εκτός από την Ελληνική αγορά, τα τελευταία χρόνια, εξάγονται και σε κάποιες χώρες του εξωτερικού, όπως: Καναδά, ΗΠΑ, Κύπρο, Αγγλία, Βουλγαρία, Γερμανία,  Αυστρία, Ολλανδία, σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία και αποδοχή.
  • Οι σύγχρονες μέθοδοι απόσταξης, η γνώση, το μεράκι, η αφοσίωση, οι αγνές πρώτες ύλες και ο ποιοτικός έλεγχος σε όλα τα στάδια της παραγωγής και της εμφιάλωσης είναι τα στοιχεία που συνετέλεσαν στο ότι τα προϊόντα ΚΑΡΔΑΣΗ είναι ανώτερα ποιοτικά και γευστικά και έχουν κερδίσει τη θέση τους στην επώνυμη ζήτηση των καταναλωτών.